TWITTER SE IZVINIO KORISNICIMA: GREŠKOM KORIŠTENI PRIVATNI PODACI U REKLAMAMA

Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mail adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korištene u uslugama reklamiranja.

Kako je navedeno iz Twittera, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi sigurnosti njihovog računa, slučajno su korištene u uslugama kompanije za reklamiranje “Tailored Audiences” i “Partner Audiences”, javlja Anadolu Agency (AA).

Ovo je bila pogreška. Izvinjavamo se zbog toga – navedeno je u saopćenju.

Navodi se također kako nije poznato koliki je broj korisnika čiji su podaci greškom podijeljeni, no kako bi sve bilo transparentno o ovom slučaju obaviješteni su svi korisnici.

Naglašeno je da se lični podaci na bilo koji način ne dijele s partnerima i trećim osobama. Podvučeno je da je ovaj problem otkriven 17. septembra te da se telefonski i mail podaci korisnika u tom periodu nisu koristili u uslugama rekamiranja.

Još jednom je upućeno izvinjenje te je naglašeno kako su poduzete sve mjere da ne dođe do slične situacije.

Dodaj komentar

Restricted HTML

  • Možete poravnati slike (data-align="center"), kao i video zapise, citate, itd.
  • Možete staviti naslov slike (data-caption="Text"), kao i video zapisa, citata, itd.