Ferrari predstavio fantastično elegantni BR20 izrađen u samo jednom primjerku

Ferrari je pokazao posljednju kreaciju svog odjela za "one-off" specijalne projekte po narudžbi, a baš kao i svi prethodnici i novi BR20 je baziran na aktualnom modelu kojem je karoserija potom "po mjeri" prekrojena prema nekom historijskom modelu iz Maranella.

0

Kod BR20 je za osnovu uzet svojevrsni “shooting brake” model GTC4 Lusso s konfiguracijom sjedenja 2+2 i V12 motorom ispod prednjeg poklopca. No “kutijast” stražnji kraj dizajneri su zamijenili fluidnim elegantnim linijama kako kod povijesnih, velikih GT modela poput 410 Superamerica i 500 Superfast iz kasnih 1950-ih i ranih 1960-ih, piše Autoklub.

Za razliku od primjerice modela SP12 EC, također one-off kreacije izrađene za Erica Claptona, kojem je kao osnova poslužio serijski Ferrari 458 koji je stilski prerađen kako bi evocirao uspomene na kultni klasični model 512 BB (Berlinetta Boxer) kakvog je muzičar nekoć posjedovao, retro utjecaji kod ovog BR20 su mnogo suptilniji.

Ferrari predstavio fantastično elegantni BR20 - undefined

Lako bi mogao proći i pod novi serijski Ferrarijev model, a sigurni smo da bi mnogi poželjeli i da jest: za razliku od kutijastog donatorskog auta, BR20 je vjerojatno najljepši Ferrari sa sprijeda smještenim V12 motorom još od ikonske Daytone.

U usporedbi sa standardnim GTC4Lusso, BR20 ima manja prednja svjetla koja se ne protežu u tolikoj mjeri do blatobrana i široke usisnike za zrak. Neobičan dizajn pragova, koji se stapaju s kromiranim umetkom u blatobranima, cijelom automobilu daje neobično elegantan izgled s koje ga god strane gledali.

No, najveće promjene pronalazimo straga gdje novi kosi rep daje na dodatnom sportsko-elegantnom dojmu ranih Ferrarijevih GT-a, a vidimo i sličnosti s primjerice modelom 599 GTB.

Usto, za razliku od četverokutnih svjetala kakve nose najnoviji modeli Ferrarija poput 296 GTB i SF90 Stradalea, ovdje ostaju karakteristična “dva puta po dva okrugla“, a lijepi su i 20 colni alu naplaci dizajnirani posebno za ovu priliku.

Ferrari predstavio fantastično elegantni BR20 - undefined

Čini se da je i unutrašnjost BR20 doživjela manje promjene poput ugradnje dodataka od tamne kože dok je stražnja klupa izbačena, a umjesto nje je izrađen dodatni prostor za prtljagu koji je poluotvoren te lijepo obrađen kožom, drvetom i ugljičnim vlaknima.

Po pitanju pogona i snage sve ostaje kao kod GTC4 Lussa, dakle V12 od 681 KS uz pogon na sve točkove.

Ferrari nije objavio identitet naručitelja niti što znači BR u nazivu, a što bi mogli biti i inicijali misterioznog kupca koji je od početka do kraja osobno sudjelovao u kreiranju ovog vrlo specijalnog Ferrarija…

Reklama