Ovo su najpouzdaniji i najnepouzdaniji automobili stari do 20 godina

Britanska stranica za usporedbu automobila "WhatCar" prikupila je podatke o kvarovima gotovo 13.000 vlasnika automobila.

0

Vlasnici su pitani o prirodi kvara, koliko je dugo automobil bio u servisu i šta je bilo potrebno da se kvar riješi. Njihovi odgovori pokrivaju posljednjih dvanaest mjeseci.

Mali gradski automobili

Najpouzdaniji: KIA Picanto (2011. – 2017)

Picanto možda nije toliko profinjen kao Seat Mii, Škoda Citigo ili Volkswagen Up, ali ih premašuje pouzdanošću. Samo 6 posto automobila imalo je kvar, a svi su kvarovi bili povezani s akumulatorom.

Najmanje pouzdana: Opel Corsa (2006. – 2014.)

Corsa je možda popularna među mladim vozačima, ali njezina pouzdanost je najmanje upitna, jer više od trećine automobila ne radi ispravno. U trećini popravaka vlasnici su bili bez automobila više od sedam dana, a računi su im iznosili od 110 do 550 eura.

Porodični automobili

Najpouzdaniji: Seat Leon TDI (2013. – 2020.).

Ako tražite porodični automobil na dizelski pogon, Leon je najpouzdanija opcija. Samo je 5 posto imalo problem. Nije bilo računa za popravak iznad 220 eura.

Najmanje pouzdana: Škoda Octavia (2004. – 2013.).

Ogromnih 53 posto vlasnika Octavije izvijestilo je da je njihov automobil imao kvar, a gotovo četvrtina se odnosila na motor. Polovica vlasnika za popravak je platila od 550 do 1.750 eura.

Poslovni automobili

Najpouzdaniji: Ford Mondeo (od 2014. do danas)

Možda nije najprestižniji automobil, ali trenutni Mondeo je najpouzdaniji. Samo 13 posto vlasnika reklo je da ima problema. Nije bilo računa iznad 55 eura.

Najmanje pouzdan: Volkswagen Passat (2005. – 2015.)

Prethodni Passat sklon je problemima, čak 53 posto vlasnika reklo je da je njihov automobil imao barem jedan kvar. Troškovi popravka kretali su se od manje od 55 do 1.750 eura.

Luksuzne limuzine

Najpouzdaniji: Mercedes-Benz E-klasa (2009. – 2016.)

Iako je 15 posto E-klasa imalo kvar, uglavnom su to bili manji električni problemi. Većina je popravljena za manje od sedam dana, a 42 posto posla obavljeno je besplatno. Međutim, neki su vlasnici morali platiti od 825 do 1.100 eura.

Najmanje pouzdani: Mercedes-Benz E-klasa (2002-2009)

Starija E-klasa bila je osrednji automobil, a 50 posto automobila patilo je od kvarova. Iako se tri četvrtine kvarova automobila uspjelo odmah otkloniti, a polovica je popravljena u roku od jednog dana ili manje, vlasnici su plaćali između 220 i 825 eura po kvaru.

Kompaktni SUV-ovi

Najpouzdaniji: Audi Q3 (2011. – 2018)

Samo 12 posto vlasnika Q3 izvijestilo je da je imalo problema sa svojim automobilom u posljednjih 12 mjeseci. Trećina računa za popravak košta manje od 55 eura, a niti jedan vlasnik nije morao platiti više od 330 eura.

Najmanje pouzdan: Nissan Qashqai (2007. – 2013.)

Iako je samo 19 posto starijih Qashqaija imalo problema, trećina ih se nije mogla voziti, dok ih je 75 posto provelo više od sedam dana u garaži servisa. Četvrtina računa za popravak iznosila je najmanje 1.100 eura, a često i više od 1.650 eura.

SUV-ovi srednje veličine

Najpouzdaniji: Honda CR-V (2012 – 2018) i Toyota RAV4 (2012 – 2019)

Prethodna generacija Hondinog velikog SUV-a jedno je od najpouzdanijih vozila, iako su prve jedinice stare gotovo devet godina. Vlasnici su rekli da niti jedan njihov CR-V nije zakazao u proteklih godinu dana, dajući modelu 100-postotnu pouzdanost. To se odnosilo i na Toyotu RAV4 (2013 – 2019).

Najmanje pouzdani: Land Rover Discovery Sport (od 2014. do danas).

Lošu reputaciju Land Rovera zbog pouzdanosti podupire činjenica da je 43 posto vlasnika Discovery Sporta prijavilo greške. Iako je trećina popravljena besplatno, ostatak je dobio račune u rasponu od 220 do 1.650 ili više dolara.

Veliki terenci

Najpouzdaniji: BMW X5 (2013 – 2018).

Prethodna generacija X5 prilično je pouzdana. Iako je 29 posto istraženih automobila imalo kvar, dvije trećine ih je popravljeno u roku od jednog dana. Dvadeset posto popravljeno je u jamstvu, ali ostatak vlasnika morao je platiti između 55 i 1.650 eura.

Najmanje pouzdan: Porsche Macan (od 2014. do danas).

Iako stopa Macanovih grešaka nije među najvišima sa 36 posto, ocjena pouzdanosti je tako niska, jer je 31 posto računa za popravak bilo veće od 1.650 eura. Oko 50 posto vlasnika moralo je platiti između 220 i 825 eura.

Monovolumeni

Najpouzdaniji: Ford C-Max (2011-2019)

Iako je 20 posto vlasnika C-Maxa prijavilo kvar na automobilu, dvije trećine bili su manji problemi koji nisu zaustavili automobile i riješeni su u roku od jednog dana ili manje. Trećina grešaka riješena je besplatno, trećina računa koštala je od 110 do 220 eura, a trećina od 825 do 1.100 eura.

Najmanje pouzdani: Opel Zafira (2005.-2016.)

Čak 35 posto vlasnika Zafire reklo je da su njihovi automobili imali kvar na mnogim područjima. Dvadeset posto automobila više nije moglo voziti, a više od trećine trebalo je do sedam dana da se popravi automobil. Svaki peti vlasnik platio je između 825 i 1.650 eura ili više.

Reklama