PUTNICI ČEKALI NA AERODROMU PET SATI, A ONDA SAZNALI DA JE AVION OTIŠAO BEZ NJIH

Putnici aviokompanije EasyJet, koji su putovali iz Londona u Lisabon, ostavljeni su na aerodromu u Portu, a avion je otišao bez njih.

Let iz Londona preusmjeren je u Porto jer je pista u Lisabonu bila privremeno zatvorena, a putnici su zamoljeni da se iskrcaju dok avion natoči gorivo. Međutim, pet sati kasnije obaviješteni su da je avion otišao i da moraju autobusom iz Porta do Lisabona, pa su tako do odredišta stigli sa osam sati zakašnjenja u odnosu na plan, javlja Daily Mail.

Putnik Frazer Rendell, 48, rekao je da su svi bili šokirani što je avion otišao bez njih, te da su se morali ukrcati u autobus i otiži na željenu destinaciju.

Glasnogovornik aviokompanije EasyJet rekao je da je let EJU8717 iz Gatwicka (London) u Lisabon morao biti preusmjeren u Porto zbog zatvorene piste. Tvrdi kako su putnike ostavili u na aerodromu "zbog njihovog komfora".  Također, dodao je da je kabinsko osoblje prekoračilo zakonom dozvoljeno radno vrijeme.

- Putnicima smo dali bonove za hranu i piće te im ponudili prijevoz do Lisabona. Iako je to izvan kontrole EasyJeta, želimo da se izvinimo putnicima za izazvane neugodnosti i zahvalimo im se na strpljenju – rekao je glasnogovonik dodajući da je "sigurnost putnika i posade najbitniji za njihovu kompaniju".

Na ove izjave reagovao je isti putnik, napisavši na društvenoj mreži da ljudi moraju biti informisani o pravima koja imaju, te da je aviokompanija trebala dogovoriti drugi let i prevesti putnike do Lisabona.
 

Dodaj komentar

Restricted HTML

  • Možete poravnati slike (data-align="center"), kao i video zapise, citate, itd.
  • Možete staviti naslov slike (data-caption="Text"), kao i video zapisa, citata, itd.