Ukoliko su vam istošene metlice brisača ne morate odmah kupovati nove, evo kako ćete ih sami obnoviti

Lako je primijetiti da vam brisači na vozilima ne funkcioniraju kao prije kad iza njih ostaje trag vode ili kad brišu preskačući dio stakla.

0

Sve to utječe na sigurnost u vožnji i to je znak da dolazi vrijeme za zamjenu, ali ne mora biti baš tako. Proći ćete jeftinije s tzv. narezivanjem metlice. 

Narezivanje nije uvijek opcija. Ako su gumice brisača već lomljive ili tvrde, morat ćete ih zamijeniti.

Za narezivanje ćete trebati i poseban nožić. Brisače je najbolje preklopiti ili potpuno rastaviti prije rezanja, a gumu potom treba očistiti krpicom koju ste navlažili vodom u koju ste razmutili deterdžent. Najbolje je rezati na sobnoj temperaturi zato što je tada guma mekša. Nož treba povući duž brisača laganim pritiskom.

Koristite makaze da odrežete rub koji obično ostaje iza podrezivanja. Prije podrezivanja brisača ipak trebate imati spremne rezervne brisače (koji će vam ionako zatrebati) – za slučaj da nešto pođe po zlu tokom podrezivanja, savjetuje Njemački autoklub (ADAC). Ako proceduru niste dobro izveli, brisač vjetrobrana može pogoršati rezultat brisanja.

Narezivanje nije beskonačno, odnosno uglavnom bi nakon drugog puta trebalo kupiti nove metlice, savjetuju pragmatični Nijemci.

Reklama